Take a fresh look at your lifestyle.

Saša Radulović dobio treći sudski spor protiv Pinka…


Dosta je bilo – Viši sud u Beogradu doneo je presudu protiv TV Pink zbog povrede ugleda i časti Saše Radulovića. Sud je obavezao TV Pink da na ime naknade nematerijalne štete Saši Raduloviću isplati iznos od 90.000,00 dinara sa zateznim kamatama, nadoknadi troškove sudskog postupka i da na svom sajtu objavi presudu u celosti, bez odlaganja i bez bilo kakvih komentara.

Podsećamo da je TV Pink u jeku predizborne kampanje za predsedničke izbore 2017. godine objavila tekst prepun laži o Saši Raduloviću koji je za cilj imao njegovu diskreditaciju u očima glasača.

Sud je ustanovio da nije tačno da je Saša Radulović tokom svoje karijere stečajnog upravnika dobio 495 mesečnih novčanih naknada u iznosu od 49 miliona dinara i da nije tačno da je sklapao ugovore o knjigovodstvenim poslovima sam sa sobom.

Saša Radulović dobio treći sudski spor protiv Pinka – Dosta je bilo

Viši sud u Beogradu doneo je presudu protiv TV Pink zbog povrede ugleda i časti Saše Radulovića. Sud je obavezao TV Pink da na ime naknade nematerijalne štete Saši R…

Izvor: Dosta je bilo

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com